جامعه پزشکی ارتش سابقه درخشان و پر افتخاری را در دوران دفاع مقدس دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 67
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم،گفت:جامعه پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور پررنگ و موثر خود در تمام صحنه های دوران دفاع مقدس، پا به پای رزمندگان در تمامی روز های دفاع مقدس حضور داشته و خدمات ارزشمندی را از خود به جای گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در جمع فرماندهان و مسئولان جامعه پزشکی اداره بهداشت و درمان نزاجا، طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن یکم شهریورماه، سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک تصریح کرد: در فرهنگ اسلامی دانش پزشکی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که هدف دانش پزشکی تامین سلامت و تندرستی آدمی است و اهمیت این موضوع نیز از دیدگاه اسلام بر هیچکس پوشیده نیست، افزود؛ هر اندازه هدف یک علم مقدس تر باشد، آن علم ارزش و اهمیت بیشتری خواهد داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به روایتی از امیر مومنان، حضرت علی ( ع ) در خصوص علم پزشکی اشاره و تصریح کرد:حضرت علی(ع) می فرمایند؛ دانش بر دو گونه است؛ بر دین ها و بر بدن ها، که اولی در تعدیل و سلامت روح آن می کوشد و دومی برای تامین سلامت جسمی انسان تلاش می کند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان این که در اسلام، علم پزشکی همانند علم دین ارزشمند است، افزود: علم پزشکی با پیچیدگی های نظام هستی سر و کار دارد و پزشک بیش از سایر افراد معمولی جامعه به عزمت خداوند متعال توجه داشته و در این مسیر نیز سیر و سلوک و معنویت برای او فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی با حضور پررنگ و موثر خود در تمام صحنه های دوران دفاع مقدس، پا به پای رزمندگان در تمامی روز های دفاع مقدس حضور داشته و خدمات ارزشمندی را از خود به جای گذاشته است.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ضمن تشکر از خدمات و ایثارگری های جامعه پزشکی به خصوص جامعه پزشگی ارتش تآکید کرد: جامعه پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سابقه درخشان و پر افتخاری را در دوران دفاع مقدس دارد و اگر از خود گذشتگی، ایثار و فداکاری این عزیزان نبود، آسیب های زیادی را در دوران دفاع مقدس متحمل می شدیم .

وی در همچنین ارائه خدمات درمانی جامعه پزشکی ارتش در تمامی بیمارستان هایی که به نام آجا ثبت شده است را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: امروز کادر مجرب پزشکی ما در بیمارستان های ارتش خدمات ارزنده ای را به کارکنان و خانواده های محترم آنان ارائه می دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران درپایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، طی سخنانی یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: